loading...
مجله اینترنتی چارچ | بزرگترین و پربازدیدترین مجله اینترنتی در ایران
وحید فرزین بازدید : 1081 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه(4)

              مجموع :sms

 

 اس ام اس عاشقانه,پیامک عاشقانه,اس ام اس های عاشقانه جدید,استتوس های عاشقانه,جملات کوتاه عاشقانه,جملات زیبای عاشقانه,متن زیبای عاشقانه,اس ام اس به سلامتی,دوبیتی عاشقانه,پیامک جدید عاشقانه,جدیدترین اس ام اس های عاشقانه,جدیدترین sms های عاشقانه,happy sms,سایت اس ام اس,عاشقانه ترین اس ام اس دنیا,عاشقانه ترین و سوزناک ترین اس ام اس دنیا,اس ام اس های سوزناک تنهایی,گریه اورترین اس ام اس دنیا,love sms



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست،
ده‌ها کتاب می‌شود،
اما تمام چیزی که در دلم هست،
فقط دو کلمه است،
دوستت دارم...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


احتیاجی به تسبیح نیست ،
دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر "دوست داشتن" می دهم . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :
دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

و چه انتظار بزرگی است
اینکه بدانی
پشت هر "دوستت دارم"
چقد دوستت دارم...!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


دوست داشتن یعنی
وقتی میــــدونه...
رو چیزی حساسی...
یا از کاری بدت میـــاد...
حواسش هست که ناراحتت نکنه...
دوست داشتن یعنی همین...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


گوش تلفن کر
"دوستت دارم " را امشب
در گوش خودت
خواهم گفت . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

به یک "نترس"
به یک "نوازش"
به یک "آغوش"
به یک "دوستت دارم"
خلاصه بگویم به "تو" نیازمندم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

و من هنوز تو را مثل "تمام شد" مشق شبم دوست دارم ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

از من نپرس چقدر دوستت دارم ،
اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


باران بند آمد
ولی نبودن تو همچنان میبارد
باران بند آمد
ولی دوست داشتن تو بند نمی آید . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دوست دارمش
از بند تا بلند
از دست تا دعا
از صبر تا خدا
حتی اگر...
همه بگویند : از آن من نیست

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

چــه خــوبــ اســتـــ اَگـــر
آدم هـــا یــکــ نـــفـر را
هـَــر روز دوســتـــ داشـــتــه بــاشــنــد
نــه هـَــر روز یـکــ نــفــر را ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

یه "دوستت دارم"هایی هم هست ...
میدونی دروغه ها ...
ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه ...!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

روزی چند بار دوستت دارم
یکبار وقتی که هوا بَرَم می دارد ، قدم می زنیم
وقتی که خوابم می آید ، تو می آیی
یکبار وقتی که باران ناز می کند ، دلِ ناودان می شکند و می بارد
وقتی که شب شروع می شود ، تمام می شود
یک بار دیگر هم دوستت دارم !
باقیِ روز را
هنوز را

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

می دانی که هنوز "دوستت دارم" عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

به دوست داشتَنت مشغولم ...
همانند سربازی که سالهاست ؛ در مقرّی متروکه ،
بی خبر از اتمام جنگ ،
نگهبانی می دهد...!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

آدمهایی هستند که شاید کم بگویند "دوستت دارم"
یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را ... بهشان خرده نگیرید !
این آدمها فهمیده اند "دوستت دارم" حرمت دارد ،
مسئولیت دارد
ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی دوست داشتن واقعی را میفهمی ،
میفهمی که همه کار میکند تا تو بخندی ، تا تو شاد باشی ...
آزارت نمیدهد ، دلت را نمیشکند ...
به هر دری میزند که با تو باشد !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

آن که " دلت را شکست " ... " تاریخ تولدش " یادت مانده ...
آنکه " رهایت " کرد تاریخ " آمدنش " و"رفتنش"... دقیق
و آنکه " احساست " را بــه بازی گرفت ...
لحظه بــه لحظه خاطراتش را سالها در یاد داری ... !
اما...
آنکه دوستت دارد سطری در تارخ زندگیت بـه نامش زده ای !!؟

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


"دوستت دارم" هایت را به کسی نگو
نگه دار برای خودم
من جانم را
برای شنیدنش
کنار گذاشته ام . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

می ترسم کسی نه خودت را،
که دوست داشتنت را از من بگیرد !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

چیزی در کلامم نیست
جز دوستت دارم هایی
که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم
حیاتم را رقم می زنند

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !
حسی است ؛
که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است
من دریا را تقدیمت میکنم . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مـــوهـــایـــم ..
که یـکدسـت ..
هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !
بـــــاز هــــم ..
بـــــا عـشق ..
می نویـسم :
دوستـــت دارم ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

گفــتنِ "دوستــــت دارم " نظر لــــطــــــفـــم نبود !!
نظرِ دِلـــــــم بود ...

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


نمی‌دانم تا کی دوستم داری
هرجا که باشد
باشد
هرجا تمام شد
اسمش را می‌گذارم
آخر خط من
باشد؟

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم !!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

آنقدر دوست داشتنى هستى ،
که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

خیلی دوستت دارم ، ده تا !
مثل روزهای کودکی مان !
عمیق ، پاک و بسیــار ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تا زمانیکه به عمق واقعی انسانها پی نبرده ای
دوستشان نداشته باش
زیرا عمیقترین زخمها زخم خنجر کسی است
که با تمام وجود دوستش داشتی

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اگر دوست داشتن ِ تو
را فریاد بزنم
تاب نمی آورد این کوه ِ مقابل!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اسراف میکنم در دوست داشتنت
خدا
اسراف کنندگان ِ عاشق را
دوست دارد...!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

محبت تو را می پذیرم بی آنکه دغدغه فردا داشته باشم؛
چون می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شب ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم نم ، تو را دوست دارم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

گفتند «دوستدارم» چند بخشه ؟
گفت : کارش از روستا و بخش و شهر و کشور گذشته !
«یه دنیاست»

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

فرقی ندارد ...
شرق یا غرب ...
شمال یا جنوب ...
من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


"دوستت دارم"پریشان شانه میخواهی چه کار ؟
دام بگذاری اسیرم دانه میخواهی چه کار ؟
تا ابد دور تو میگردم بسوزان عشق کن
ای که شاعر سوختی پروانه میخواهی چه کار ؟

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

شمــردن بلــد نیستــم ،
امــا تا دلت بخــواهد دوست داشتــن بلــدم ،
یک وقتهــایی هــم می شــود که
یکــی را ، دو بــار دوست داشتــه باشــم ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

من بلد نیستم دوستت نداشته باشم
بلد نیستم حرف دلم را نگویم
حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت
بلد نیستم نخندم وقتی باتوم
حتی اخم کنم وقتی ناراحتم
من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ابراز عشق و علاقه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت ما سعی کرده ایم به روزترین و بهترین آموزش ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.در صورتی که هر یک از آموزش هایی که در سایت قرار داده شده است را دارید و میخواهید در همین سایت قرار گیرد با آی دی تلگرامی @meshkinclub تماس بگیرید و مطالب خود را به این آی دی ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3439
  • کل نظرات : 599
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 5278
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 297
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 1,565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 10,698
  • بازدید سال : 114,010
  • بازدید کلی : 21,495,448