loading...
مجله اینترنتی چارچ | بزرگترین و پربازدیدترین مجله اینترنتی در ایران
وحید فرزین بازدید : 505 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

جديدترين اس ام اس هاي دنيا|sms جديد

              مجموع : دنياي اس ام اس

 

اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن

 

اس ام اس ها و جملات یاد کردن-  پیامک به یاد کسی بودن

 

 

در این هیاهوی شلوغ
" یادت لحظه ای مرا گم نمیکند"
و به هرجا میروم پیش تر از من آنجاست !
.
.
.
یادت برایم
همانند قصه سیگار پیرمردیست
که سالهاست میگوید نخ آخر است ...
.
.
.

اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
تو" آن نیستی که به یادت بیاورم ،
"تو" آن همیشه ای که به یادم می مانی . . .
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
دریــا مــی‌شــوم؛
وقتــی هــر شــب
در بستــرم، یــــاد تــو جــاری ســت؛
مثــل رود . . .
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
زیباست یادت،
اگر خودت بودی چه غوغایی میکردی!
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
در دفتر دل یاد تو سر مشق من است
یاد من هم نکنی , یاد تو تکلیف من است . . .
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
تو مرا فریاد کن ای هم نفس / این منم آواره ی فریاد تو
این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو . . .
.

...

.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
یادت ...
پرچم صلحیست،
میان ِ شورش ِ این همه فکر...
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
یـــــــــــــــآد
چراغی که مال من است
ولی خاموش در دل های همـــه
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
.
.
هر دو چشمان تو دنیای من است
گر نمیبینم تو را ، یادت نگهدار من است . . .
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
برایم دعا کن!
اجابتش مهم نیست!
نیاز من به آرامشی است که بدانم تو به یاد منی...
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
عتیقه شـــــدم در یـــادها بی آنکه قدیمـــی باشـــم
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
کاش فاصله ها اجازه میدادند ،
وقتی قلب ها به یاد هم می تپند ، در کنار هم باشند
به یادتــــــــــم
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
باز یادت میکنم تا نگویی بی وفاست
از شما دورم ولی این دل همیشه با شماست!
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
میدونی محبت یعنی چی ؟
م = من ح= حالا ب= به یاد ت = توام
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
وقتی کسی دیر به دیر ازم یاد می کنه؛
نگرانش نمی شم؛
حتما شاد بوده از یادش رفتم ...
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
برایم در ردیف کسانی هستی که به قول نیما یادت روشنم می دارد
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
تقدیم به آنکه دارمش دوست
تقدیم به آن که قلبم از اوست
اگر مهتاب از تن بر کند پوست
جدا هرگز نگردد یادم از دوست
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
.
.
یادی از ما کن ای عزیز دوست داشتنی
ای که هستی پیش ما شیرین تر از بستنی
تو مال من میشوی و من مال تو
زندگی میشود لحظه به لحظه خواستنی
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
همه ی حواسم را جمع میکنم تا خیالت را کم کنم
اما تمام یادت در"من" ضرب میشود و "من" تقسیم میشوم در "تو" ...
می بینی ؟ عجب دنیای بی حساب و کتابی ست ؟
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
قول داده اَم...
گاهـــی
هَر اَز گاهـــی
فانـــوس یادَت را
میان ایـن کوچه ها بـی چراغ و بـی چلچلـه، روشَـن کنَم
خیالـت راحـَــت! مَـن هَمان منـــَــم؛
هَنوز هَم دَر این شَبهای بـی خواب و بـی خاطـــِره
میان این کوچـه های تاریک پَرسـه میزَنـَم
اَما بـه هیچ سِتاره‌ی دیگـَری سَلام نَخواهــَـم کَرد...
خیالَت راحَت !

.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
وجودت را بر ماندگارترین ستون خوبیها مینگارم
تا بدانی یادت برایم همیشه عزیز بوده و تا همیشه عزیز خواهد ماند
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
درشب فاصله ها ، خاطره ها مهمان من است
یاد تو روشنی کلبه ویران من است
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
گاهی مرا یاد کن ...
من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی
آسمان را به زمین می دوختی ...
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
باز هم از یاد تو ، شعله به پا خواسته / آتش سرخش ز نور ، قلب من آراسته
زردی روی مرا ، نیک تماشا نما / شمع وجود من از دوری تو کاسته
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن

.
.
اگر پرسند آخرین نفست به یاد کیست ؟
گویم به یاد کسی که بی وفایی در ذاتش نیست
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است
یاد یاران چون شما در قلب ما آرامش است...
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
جنس من از آهن و از سنگ نیست / من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست
حال دل از من نمیپرسی چرا / حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست . . .
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد
اگر باران بند بیاید از این خانه می روم
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
آن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند
یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
شاید با هم بودن سخت تکرار شود اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد
بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
باوفا! مهر تو اندر جان ماست
زندگی بی دوستی زندان ماست
کم بزن آتش دل بی تاب را
یاد خوبت روز و شب مهمان ماست . . .
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
عجب رسمی ست رسم آدمیزاد / که دور افتاده را کم میکنند یاد
که دور افتاده حکم مرده دارد / که خاک مرده را کی میبرد باد
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم
گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست
آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
بی هیچ دلیلی "به یادت هستم" تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
آموخته ام: کسی که یادم نکرد من یادش کنم شاید او تنهاتر از من باشد
.
.
.اس ام اس ها و جملات یاد کردن و پیامک به یاد کسی بودن
علت.. بی خوابی ام.. را.. چگونه.. بگویم..
وقتی.. یاد.. تو.. از.. سقف.. اتاقم.. چکه.. میکند...

 

 


منبع : دلگرم


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت ما سعی کرده ایم به روزترین و بهترین آموزش ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.در صورتی که هر یک از آموزش هایی که در سایت قرار داده شده است را دارید و میخواهید در همین سایت قرار گیرد با آی دی تلگرامی @meshkinclub تماس بگیرید و مطالب خود را به این آی دی ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3439
  • کل نظرات : 599
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 5278
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 297
  • بازدید امروز : 1,935
  • باردید دیروز : 1,565
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,935
  • بازدید ماه : 12,276
  • بازدید سال : 115,588
  • بازدید کلی : 21,497,026