loading...
مجله اینترنتی چارچ | بزرگترین و پربازدیدترین مجله اینترنتی در ایران
وحید فرزین بازدید : 955 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

آموزش بافت هدبند زنانه و دخترانه

              مجموع :اموزش بافتني

 Knitted head

آموزش ما یک هدبند و شال گردن بسیار زیباست ، می توانید برای هدیه به عزیزانتان نیز آنها را ببافید ،  چرا که کاری که توسط خود شما بافته می شود علاوه بر منحصر به فرد بودن ، احساس و انرژی شما را نیز با خود منتقل خواهد کرد

اندازه ها و وسایل مورد نیاز :

 

هدبند :

سایز : تک سایز

دور سر : حدودا 55 cm

پهنا : 12 cm

کاموا کلفت : 100 گرم

میل سایز 12 mm

اندازه میل و کاموا باید طوری باشد که 7 دانه در کشباف انگلیسی پهنای 10 سانتیمتر را باشد.

 

شال گردن گرد :

سایز : تک سایز

دور گردن : حدودا 54 cm

ارتفاع : 30 cm

کاموا کلفت : 300 گرم

میل سایز 12 mm

اندازه میل و کاموا باید طوری باشد که 7 دانه در کشباف انگلیسی پهنای 10 سانتیمتر را باشد.

 

 

 کشباف انگلیسی (پشت و جلو):

 

رج 1 : یه دونه ابری، * 2 تا یکی از زیر ، 1 ژوته ، 1 دونه را بنافته از رو بگیرید * ، فاصله بین *-* را تا جایی که 3 تا دونه باقی بمونه تکرار کنید ، با دو تا یکی از زیرو 1 دونه ابری تمام کنید .

رج 2 : یه دونه ابری ، * 1 ژوته ، 1 دونه را بنافته از روبگیرید، 1ژوته با 2 دونه دیگر را با هم از زیر می بافیم * ، فاصله بین  *-* را 2 دور کامل تکرار کنید ، با 1 ژوته ، 1 دونه بدون بافت از رو ، 1 دونه ابری تمام کنید .

رج 3 : 1 دونه ابری ، *1ژوته با 2 دونه دیگر رابا هم از زیر می بافیم ، 1 ژوته ، 1 دونه را نبافته از رو بگیرید* ، فاصله بین *-* را تا جایی که 3 تا دونه باقی بمونه تکرار کنید . 1ژوته با 2 دونه دیگر رابا هم از زیر می بافیم، با 1 دونه ابری تمام کنید .

 

کشباف انگلیسی (روی میل گرد):

 

رج 1 : * 1 ژوته ، 1 دونه را نبافته از رو بگیرید ،یکی زیر * ، فاصله بین *-* را تکرار کنید .

رج 2 : * 1 ژوته با 2 دونه دیگر را با هم از رو می بافیم ، 1 ژوته ،1 دونه را بنافته از رو بگیرید * ، فاصله بین *-* را تکرار کنید .

رج 3 : * 1 ژوته ، 1 دونه را نبافته از رو بگیرید ،1ژوته با 2 دونه دیگر رابا هم از رو می بافیم * ، فاصله بین *-* را تکرار کنید .

رج دوم و سوم را تا بالا تکرا رکنید .

 

بافت هدبند :

 

10 دونه در میل سایز 12 سر بیندازید . طبق کشباف انگلیسی پشت و جلو ببافید ( توضیح بالا ) . وقتی اندازه کار 55cm  شد ( یا به اندازه دلخواه ) بعد از 3 رج کشباف انگلیسی ، رج بعدی را طبق دستور زیر ببافید : 1 دونه ابری ، * یکی رو ، 1 ژوته با 2 دونه دیگر را با هم از زیر می بافیم*، فاصله بین *-* را تکرار کنید تا جایی که 2 دانه باقی بماند ، حالا با یکی رو و یکی ابری تمام کنید . سپس دانه ها را کور کنید . حالا کار را از وسط بپیچانید و درز آن را از داخل بدوزید ، برای اینکه پیچ وسط سر جایش بماند چند کوک کوچک بزنید .

 

بافت شال گردن :

38 دونه در میل گرد سایز 12 سر بیندازید . کشباف انگلیسی برای میل گرد را ببافید ( توضیح بالا ) تا جایی که اندازه کار حدود 30 شود .بعد از 2 رج کشباف انگلیسی طبق دستور زیر ادامه دهید : یکی زیر ، * 1ژوته با 2 دونه دیگر رابا هم از زیر می بافیم ، یکی رو * ، فاصله بین *-* را تکرار کنید تا جایی که فقط 1 دونه بماند ، با یکی از زیر تمام کنید . سپس دونه ها را کور کنید.

 

منبع:آی بانو

بافت هدبند,بافت شال گردن,بافت هدبند و شالگردن,بافت هدبند زنانه,آموزش هدبند بافتنی,مدل های هدبند,مدل هدبند زنانه,head,knitted head,آموزش بافت هدبند با کاموا,بافت شالگردن با کاموا,شالگردن,هدبند,تصاویر هدبند زنانه,عکس هدبند زنانه,هدبند زنانه دست بافت,هدبند دخترانه دست بافت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت ما سعی کرده ایم به روزترین و بهترین آموزش ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.در صورتی که هر یک از آموزش هایی که در سایت قرار داده شده است را دارید و میخواهید در همین سایت قرار گیرد با آی دی تلگرامی @meshkinclub تماس بگیرید و مطالب خود را به این آی دی ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3439
  • کل نظرات : 599
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 5278
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 320
  • بازدید امروز : 942
  • باردید دیروز : 1,274
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,085
  • بازدید ماه : 9,718
  • بازدید سال : 113,030
  • بازدید کلی : 21,494,468