loading...
مجله اینترنتی چارچ | بزرگترین و پربازدیدترین مجله اینترنتی در ایران
وحید فرزین بازدید : 690 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)

حمله آشکار جنگنده های عربستان به یمن+تصاویر

              مجموع :اخبار

 

جنگنده های عربستان,جت های عربستان,حمله جنگنده عربستان به یمن,حمله هواپیماهای عربستان به یمن

اخبار,اخبار امروز,اخبار مهم امروز,عربستان و یمن,حمله عربستان به یمن,جنگ عربستان به یمن,جنگنده های عربستان,هواپیماهای عربستان,حمله هواپیماهای عربستان,حمله جنگنده های عربستان

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: حملات جنگنده های عربستانی به مناطق مختلف یمن ادامه دارد.
به گزارش این شبکه،جنگنده های عربستانی به حملات هوایی خود به استان های صعده و صنعا به ویژه فرودگاه بین المللی صنعا ادامه می دهند. بر اثر این حملات شماری از شهروندان یمنی زخمی شدند. جنگنده های عربستانی همچنین مناطقی از جنوب و شمال صنعا را هدف قرار دادند. نیروی پدافند هوایی یمن به هواپیماهای مهاجم واکنش نشان دادند. در حمله به یک منطقه مسکونی در استان الحدیده سی نفر از شهروندان یمنی زخمی شدند. عربستان سعودی تجیزات نظامی بیشتری به مرزهای جنوبی خود به یمن ارسال کرده است. از سوی دیگر مشاور ارشد جمال بن عمر فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن تاکید کرد ماموریت بن عمر در یمن پایان نیافته است و وی به هدف حل و فصل سیاسی بحران یمن به این کشور بازخواهد گشت. بن عمر قرار است مکان جدید گفتگوها را میان گروه های یمنی اعلام کند. جنبش انصارالله یمن پیش از این با پیشنهاد برگزاری این گفتگوها در مغرب مخالفت کرده بود.
دلوله حدیدان گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود:جنگنده های عربستانی در چهارمین روز متوالی مناطقی از جنوب، غرب و شمال یمن را بمباران کردند. شهرهای صعده و صنعا پایتخت یمن در فهرست اهداف اساسی حملات جنگنده های عربستانی قرار دارند. جنگنده عربستانی در بیست و پنج حمله مناطق مرزی این کشور را با شمال یمن هدف قرار دادند. نیروگاه برق، شرکت توزیع گاز و زندان مرکزی صعده از این حملات در امان نبودند. این حملات باعث شد که صدها نفر از ساکنان صعده راهی تعز در جنوب یمن شوند. فرودگاه صنعا فعالیت های خود را متوقف کرده است چرا که جنگنده های عربستانی این فرودگاه را نیز هدف قرار داده اند. جنگنده های عربستانی پایگاه های نظامی ارتش یمن را در شهر صنعا و اماکن مسکونی را در این شهر هدف قرار می دهند. در حمله هوایی به پایگاه هوایی و فرودگاه بین المللی الحدیده شماری از شهروندان یمنی زخمی شدند و باند فرودگاه منهدم شد. برخی از خبرها به آسیب دیدن سکوی پرتاب موشک لشکر دفاعی 77 در شهر الحدیده اشاره دارد. هدف از این حملات هوایی مانع تراشی در پیشروی میدانی جنبش انصارالله به سوی مناطق جنوبی یمن است.
شهروند یمنی گفت: به دلیل وضع بدی که دراستان های صعده و صنعا ایجاد شده است به استان تعز می رویم.
مسئول فرودگاه صنعا گفت: ما آماده از سرگیری فعالیت های فرودگاه صنعا هستیم ولی متاسفانه هر شب به این فرودگاه حمله می شود و این حملات به لحاظ فنی اجازه نمی دهد فرودگاه فعالیت داشته باشد.
احمد العسیری سخنگوی ائتلاف طوفان قاطعیت گفت: ما به حملات خود علیه شبه نظامیان حوثی ادامه می دهیم و مانع از پیشروی آنان به سوی شهر عدن می شویم.
گزارشگر این شبکه افزود: عربستان سعودی نیروی زمینی خود را در مناطق جیزان و نجران در مرز با یمن به حالت آماده باش در آورد. سخنگوی ائتلاف طوفان قاطعیت از اقدام جنبش انصارالله در ارسال تانک ها و تجهیزات خود به سوی مناطق شمالی یمن خبر داده است.


حمله هوایی عربستان به یمن,استراتژی عربستان در مقابل یمن,راهبرد عربستان در مقابل یمن,سیاست های عربستان با یمن,اخبار عربستان با یمن,انصار الله یمن,آمادگی عربستان برای جنگ با یمن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت ما سعی کرده ایم به روزترین و بهترین آموزش ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.در صورتی که هر یک از آموزش هایی که در سایت قرار داده شده است را دارید و میخواهید در همین سایت قرار گیرد با آی دی تلگرامی @meshkinclub تماس بگیرید و مطالب خود را به این آی دی ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3439
  • کل نظرات : 599
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 5278
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 297
  • بازدید امروز : 581
  • باردید دیروز : 1,565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 581
  • بازدید ماه : 10,922
  • بازدید سال : 114,234
  • بازدید کلی : 21,495,672