loading...
مجله اینترنتی چارچ | بزرگترین و پربازدیدترین مجله اینترنتی در ایران
وحید فرزین بازدید : 1349 سه شنبه 26 آبان 1394 نظرات (0)

روش بافت کلاه کودک به شکل قورباغه

              مجموع :اموزش بافتني

 

 

 آموزش بافتنی,آموزش قلاب بافی,سایت بافتنی,سایت قلاب بافی,آموزش گام به گام قلاب بافی,آموزش مرحله به مرحله قلاب بافی,آموزش تصویری بافتنی و قلاب بافی,بافت کلاه زمستانی شبیه عروسک,آموزش بافت کلاه بچه گانه عروسکی,بافت کلاه شبیه حیوانات,بافت لباس شبیه حیوانات,بافت کلاه بچه گانه شبیه قورباغهآموزش بافت کلاه بچه گانه عروسکی,بافت کلاه شبیه حیوانات,بافت لباس شبیه حیوانات,بافت کلاه بچه گانه شبیه قورباغه

 

شاید شما نیز بخواهید برای بچه خود یک کلاه خوشکل ببافید ما در این مقاله این آموزش رو به شما عزیزان یاد میدهیم.این کلاه عروسکی مورد پسند خیلی از بچه ها هست و برعکس زیبایی و خوشکلی بافتنی آسان دارد.

برای شروع کار از بافت کشبافت شروع میکنیم.

 

با قلاب شماره ۵,۵، ۱۶ زنجیره بزنید.

 

رج اول: از دومین زنجیره شروع کنید و در هر زنجیره یک پایه کوتاه بزنید ( ۱۵ خانه میشود)

 

رج دوم: یک زنجیره بزنید و شیاری ببافید ( یعنی فقط قسمت پشت یا جلوی هر خانه را ببافید)، برگردید، رج دوم را تکرار کنید تا اندازه کار حدود ۴۵ سانت شود. سپس دو لبه کوتاه کار را با پایه کوتاه بهم وصل کنید.
شکل دادن بالای کلاه

 

رج اول: در دور تا دور لبه کلاه ۶۰ پایه کوتاه بزنید ( انتهای هر رج را با پایه وصل به ابتدای کار وصل کنید.)

 

رج ۲-۱۱: یک زنجیره بزنید. در هر خانه یک پایه کوتاه بزنید.

 

رج بعد: یک زنجیره بزنید. ( دو خانه بعد را یکی کنید، در ۸ خانه بعد یک پایه کوتاه) تکرار تا آخر - ۵۴ خانه میشود.

 

رج بعد: یک زنجیره بزنید. ( دو خانه بعد را یکی کنید، در ۷ خانه بعد یک پایه کوتاه) تکرار تا آخر - ۴۸ خانه میشود. به همین ترتیب به کم کردن ادامه دهید تا زمانی که ۱۲ خانه باقی بماند. در رج بعد ( ۲ خانه یکی) کنید تا ۶ خانه بماند. جور کنید و خانه های رج آخر را جمع کنید.

 

چشم ( ۲ عدد) : با کاموای سفید و قلاب ۵,۵ یک حلقه درست کنید.

 

رج اول: یک زنجیره بزنید، درون حلقه ۵ پایه کوتاه بزنید.
رج دوم: یک زنجیره بزنید، در هر خانه ۲ پایه کوتاه بزنید - ۱۰ خانه میشود.

 

رج سوم: یک زنجیره بزنید، ( در خانه بعد ۲ پایه کوتاه، در خانه بعد یک پایه کوتاه بزنید) تکرار تا آخر - ۱۵ خانه میشود. یک رج دیگر به همین ترتیب ببافید و در خانه های تک پایه یک پایه و در خانه های جفت ۲ پایه بزنید - ۲۰ خانه میشود.
رج ۵-۷: یک زنجیره بزنید، در هر خانه یک پایه کوتاه بزنید.

 

رج ۸: یک زنجیره بزنید، ( ۲ خانه بعد یکی شود، در ۲ خانه بعد یک پایه کوتاه) تکرار تا آخر - ۱۵ خانه میشود.

 

آموزش بافت کلاه زمستانی بچه گانه,بافت کلاه شبیه عروسک,بافت کلاه زمستانی شبیه عروسک

 

رج ۹: یک زنجیره بزنید، ( ۲ خانه بعد یکی شود، در خانه بعد پایه کوتاه) تکرار تا آخر - ۱۰ خانه میشود. کور کنید. درون چشم را الیاف گذاری کنید و از خانه های رج آخر کاموا رد کنید و بکشید. سپس با کاموای سبز یک حلقه درست کنید و مانند ۷ رج اول چشم ببافید. سپس یک رج شیاری ببافید و کور کنید. روکش سبز را روی قسمت سفید قرار دهید و بدوزید.
کار تمام است و کلاه بچه گانه شبیه قورباغه آمده شد.امیدواریم از این کلاه خوشتان آمده باشد.لطفا خرید های اینترنتی خود را از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید تا بتوانیم مطالبی زیبا و آن چیزی که شما مورد نظرتان است را برای شما عزیزان فراهم کنیم.
 
منبع اختصاصی : boyeharam.ir
آموزش گام به گام قلاب بافی,آموزش گام به گام بافتنی,سایت بافتنی و قلاب بافی,بافت لباس,بافت لباس بچه گانه,لباس بچه گانه بافتنی,آموزش بافت کلاه,بافت کلاه,بافت کلاه بچه گانه,کلاه بچه گانه بافتنی,آموزش کلاه بچه گانه بافتنی,آموزش کلاه بچه گانه قلاب بافی,آموزش بافت کلاه زمستانی بچه گانه,بافت کلاه شبیه عروسک
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت ما سعی کرده ایم به روزترین و بهترین آموزش ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.در صورتی که هر یک از آموزش هایی که در سایت قرار داده شده است را دارید و میخواهید در همین سایت قرار گیرد با آی دی تلگرامی @meshkinclub تماس بگیرید و مطالب خود را به این آی دی ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3439
  • کل نظرات : 599
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 5278
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 407
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 512
  • بازدید ماه : 512
  • بازدید سال : 160,878
  • بازدید کلی : 21,542,316