loading...
مجله اینترنتی چارچ | بزرگترین و پربازدیدترین مجله اینترنتی در ایران
وحید فرزین بازدید : 3718 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

آموزش روبان دوزی و مدل های روبان دوزی برجسته

              مجموع :خياطي

 

 

مدل روبان دوزی آموزش روبان دوزی و مدل های روبان دوزی

 

آموزش گل رز روبان دوزی صحرایی همگام با آفاق امیریان

روبان مورد نیاز :

روبان با عرض ۱۳ میل جهت دوخت روی لباس و چنانکه این گل داخل تابلو به کار می رود از روبان با عرض ۲٫۵ سانت استفاده نمایید .

این آموزش از کتاب مجموعه پیشرفته هنرهای روبان دوزی خانم آفاق امیریان انتخاب شده است .

آموزش رز روبان دوزی نیم رخ + الگو همگام با آفاق امیریان

تلفیق روبان دوزی و جواهر دوزی می تواند طرح های بسیار زیبایی بیافریند که از هر حیث بیننده را مجذوب خود کند . طرح رز روبان دوزی نیم رخ نمونه ای از این تلفیق است. برای این نوع ترکیبات می توانید از روبان هایی با نوار های براق استفاده کنید .

این آموزش را از کتاب جواهر دوزی تالیف خودم انتخاب کرده ام که امیدوارم مورد استفاده ی فراوان شما عزیزان قرار گیرد .

آموزش گل رز روبان دوزی + رز آفتاب همگام با آفاق امیریان

برای شروع روبان دوزی ابتدا باید انواع دوخت های پایه ای همچون انواع گل رز ها ، کریشه کردن پارچه و مانند اینها را آموزش ببینید. انواع مختلف گل رز همچون رز پیچ مینیاتوری ، رز فرانسوی ، عنکبوتی ، رز ستاره عنکبوتی و انواع دوخت ها همچون دوخت ضربدر ، ملیله ، زنجیره و پروانه در سایر آموزش های روبان دوزی در همین سایت  آموزش داده شده است . در اینجا به آموزش گل رز آفتاب و کریشه کردن روبان می پردازم .

آموزش گل رز روبان دوزی + روبان دوزی روی کوسن آفاق امیریان

من آفاق امیریان به عنوان نویسنده ی افتخاری سایت آی هدیه هر دوشنبه یکی از آموزش هایم را در زمینه های مختلف هنرهای دستی روی سایت آی هدیه قرار خواهم داد این آموزش ها با روبان دوزی روی کیف آغاز شد و در این پست نیز به آموزش روبان دوزی روی کوسن پرداخته ام.

*****این اموزش را از کتاب هنر روبان دوزی مدرن تالیف خودم انتخاب کرده ام .*****

آموزش گره فرانسوی روبان دوزی و گلدوزی

گره ی فرانسوی می تواند شما را در دوخت تابلو های زیبای باغ غنچه های رز یاری دهد. گره ی فرانسوی پر کاربرد ترین نوع گره در روبان دوزی است. که نحوه ی دوخت آن را در زیر به شما نمایش داده ام.

آموزش گل رز روبان دوزی + روبان دوزی روی کیف آفاق امیریان

کاری که در روی کیف انجام گرفته است تماما توسط دوخت ساقه پیچ پوشش داده شده است. دوخت ها به صورت دسته های نامرتب روی پارچه کتانی انجام گشته و نوع روبان نیم سانت ساتن قهوه ای می باشد. نحوه دوخت ساقه پیچ در دوخت های اولیه به تصویرکشیده شده است. لازم به توضیح می باشد که دوخت روبان ابتدا روی پارچه انجام و بعد دوزندگی کیف شروع می شود.

آموزش انواع دوخت روبان دوزی

روبان دوزی رز پیچ مینیاتوری ، دوخت زنجیره ملیله ، دوخت پروانه

رای اموزش روبان دوزی پایه شامل سه مدل رز پیچ مینیاتوری ، دوخت زنجیره ملیله و دوخت پروانه از سری کتاب های اموزش روبان دوزی خانم امیریان کمک گرفتم. روبان دوزی خانم امیریان آموزشی ساده و روان دارد که بخشی از این آموزش ها را در این پست خواهید دید.

اموزش دوخت روبان دوزی ( انواع دوخت روبان )

آموزش انواع دوخت روبان شامل : آموزش دوخت روبان ضربدر – دوخت روبان ملیله و دوخت روبان زنجیره را در زیر خواهید آموخت .اموزش های زیر از کتاب روبان دوزی خانم افاق امیریان انتخاب شده که اگر از نوع آموزش و کیفیت آن خوشتان آمد می توانید برای اموزش های بیشتر این کتاب را تهیه کنید .

روبان دوزی گل سنبل

محتوای پست اموزش گل سنبل با روبان توسط نهال جون تهیه شده که اموزش مرحله به مرحله ی ساخت گل سنبل به کمک روبان دوزی رو توضیح داده .

آموزش روبان دوزی گل رز

این اموزش بخشی از آموزش های موجود در کتاب روبان دوزی مدرن ۱ از خانم افاق امیریان است . روبان دوزی رز فرانسوی ، رز عنکبوتی ، رز ستاره عنکبوتی را در اینجا آموزش خواهید دید .

آموزش گل روبان دوزی – نسترن وحشی آفاق امیریان

آموزش روبان دوزی – نسترن وحشی ( گره ای ) آفاق امیریان

آموزش گل با روبان

ساده ترین روش ساخت پاپیون روبانی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت ما سعی کرده ایم به روزترین و بهترین آموزش ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.در صورتی که هر یک از آموزش هایی که در سایت قرار داده شده است را دارید و میخواهید در همین سایت قرار گیرد با آی دی تلگرامی @meshkinclub تماس بگیرید و مطالب خود را به این آی دی ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3439
  • کل نظرات : 599
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 5278
  • آی پی امروز : 424
  • آی پی دیروز : 276
  • بازدید امروز : 1,341
  • باردید دیروز : 847
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,988
  • بازدید ماه : 2,988
  • بازدید سال : 163,354
  • بازدید کلی : 21,544,792