loading...
مجله اینترنتی چارچ | بزرگترین و پربازدیدترین مجله اینترنتی در ایران
وحید فرزین بازدید : 1971 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (2)

آموزش سارافون دخترانه قلاب بافی

              مجموع :اموزش بافتني

 

 سارافون,سارافون قلاب بافي,آموزش سارافون قلاب بافي,بافت سارافون دخترانه,سارافون دخترانه,سارافون دخترانه بافتني,سارافون دخترانه قلاب بافي

رج اول: ۵۶ زنجیره بزنید. برای برگشت در دومین دانه از قلاب(یعنی دانه داخل قلاب نه, دانه بعدی آن) یک پایه کوتاه بزنید. در ۵  زنجیره بعدی هم پایه کوتاه بزنید.در دانه بعدی سه پایه کوتاه بزنید ( این کار گوشه های کار را می سازد), در ۱۳ زنجیره بعدی پایه کوتاه بزنید. مجدد سه پایه کوتاه در یک پایه بزنید. ۱۳ تا پایه کوتاه, ۳ پایه کوتاه در یک پایه, ۱۳ پایه کوتاه, سه پایه کوتاه در یک دانه. در ۶ دانه باقی مانده پایه کوتاه بزنید. (۶۳ دانه دارید). برگردید.

ردیف های بعدی را در زنجیره عقبی بزنید مگر در صورتی که طور دیگری توضیح داده شده باشد.

رج 2 تا 11= یک زنجیره بزنید. در بقیه بافت ها یک پایه کوتاه بزنید و در بافت های گوشه 3 پایه در یک پایه بزنید.( یعنی  رج 2 به این صورت بافته می شود: یک زنجیره, هفت پایه کوتاه, سه پایه کوتاه در دانه هشتم, 15 پایه کوتاه,سه پایه در یک پایه, 15 پایه کوتاه,سه پایه در یک پایه, 15 پایه کوتاه, 3 پایه در یک پایه, 7 پایه کوتاه. بقیه رج ها نیز به دلیل سه پایه کوتاه های زده شده اضافه خواهد شد.). ردیف آخر را کامل پایه کوتاه بزنید.  (۱۴۳ دانه دارید)

سارافون,سارافون قلاب بافي,آموزش سارافون قلاب بافي,بافت سارافون دخترانه,سارافون دخترانه,سارافون دخترانه بافتني,سارافون دخترانه قلاب بافي

سارافون,سارافون قلاب بافي,آموزش سارافون قلاب بافي,بافت سارافون دخترانه,سارافون دخترانه,سارافون دخترانه بافتني,سارافون دخترانه قلاب بافي

رج ۱۲: یک زنجیره بزنید. در ۱۸ دانه اول پایه کوتاه بزنید. برای بافت اولین حلقه آستین ۸ زنجیره بزنید. ۳۵ دانه بعدی را نبافید. در ۳۷ دانه بعدی پایه کوتاه بزنید. برای دومین حلقه آستین ۹ زنجیره بزنید و ۳۵ دانه بعدی را نبافید. در ۱۸ دانه آخر پایه کوتاه بزنید. برگردید.

رج ۱۳: یک زنجیره بزنید. در هر بافت یک پایه کوتاه بزنید. (۹۱ پایه کوتاه دارید)

رج ۱۴تا ۱۹: یک زنجیره بزنید. در هر بافت یک پایه کوتاه بزنید و در انتهای رج آخر آن را کور کنید. 

جادگمه ای:

برای بافت این قسمت باید انتهای بافت هاتون رو کار کنید.

رج اول: در طرف چپ لباستان کار را شروع کنید. به صورتی که طرف اصلی لباس رو به شما باشد.لبه کار را یک ردیف کامل پایه کوتاه بزنید و برگردید. ۱۹ دانه دارید ( اگر دقت کنید ۱۰ رج بافته بودید پس ۱۹ ردیف دارید که اکنون پایه های کار شما می شوند.)

رج دوم: یک زنجیره بزنید. در هر دانه یک پایه کوتاه بزنید. برگردید.

رج ۳: یک زنجیره بزنید. در ۴ دانه اول پایه کوتاه بزنید. برای اولین جادگمه ۲ زنجیره بزنید و ۲ دانه را نبافید. در ۴ دانه بعدی پایه کوتاه بزنید. ۲ زنجیره بزنید ۲ دانه نبافید. مجدد ۴ دانه ببافید. ۲ زنجیره بزنید و ۲ دانه را نبافید. در آخر دانه پایه کوتاه بزنید. برگردید.

رج ۴: یک زنجیره بزنید. در هر بافت یک پایه کوتاه و در ۲ زنجیره ردیف قبل در هر کدام ۲ پایه کوتاه بزنید. برگردید. ۱۹ پایه کوتاه دارید.

رج ۵: یک زنجیره بزنید. در هر کدام از دانه ها یک پایه کوتاه بزنید . کور کنید.
رج های دگمه :

رج اول:در انتهای طرف راست لباس طوری که روی لباس به سمت شما باشد کار کنید. ردیف را کامل پایه کوتاه بزنید. ۱۹ پایه ایجاد می شود. برگردید.

رج ۲تا ۵:یک زنجیره بزنید. در هر کدام از دانه ها یک پایه کوتاه بزنید و برگردی. در انتهای آخرین رج کور کنید.

سارافون,سارافون قلاب بافي,آموزش سارافون قلاب بافي,بافت سارافون دخترانه,سارافون دخترانه,سارافون دخترانه بافتني,سارافون دخترانه قلاب بافي
دامن:

دیگر نیازی به بافت در حلقه پشتی زنجیره ها نیست و می توانید معمولی ببافید.

رج اول: از انتهای جادگمه ای و دگمه شروع کنید. جادگمه ای را روی طرف دگمه ها قرار داده و اولین دانه  آنها را توسط بافت شلال به هم متصل کنید. در ۴ دانه بعدی پایه کوتاه بزنید. تا انتهای کار را پایه کوتاه بزنید. (۹۶ بافت دارید)

رج ۲: ۵ زنجیره بزنید. در همان دانه یک بافت دوبل بزنید. یک ۷ ببافید یک دانه جا بیندازید یک ۷ ببافید یک دانه جا بیندازید. همینطور تا آخر ببافید. با یک بافت شلال دانه آخر را به زنجیره سوم از ۵ زنجیره ای که زده بودید متصل کنید. ۴۸ تا ۷ دارید.

(برای بافت ۷ شکل یک بافت دوبل, دو زنجیره , یک بافت دوبل در همان دانه بزنید.)

رج ۳: یک بافت شلال در فاصله زنجیره ای بزنید. ۳ زنجیره بزنید. یک بافت دوبل ۲ تا زنجیره و ۲ بافت دوبل در همان دانه بزنید. تا انتهای کار ۲ بافت دوبل ۲ زنجیره و ۲ بافت دوبل در فاصله ایجاد شده توسط ۷ شکل های رج قبل ببافید.(یعنی در رج قبل در فاصله هر بافت دوبل ۲ زنجیره می زدید در این رج بافت ها را بر روی این دو زنجیره بزنید.). با یک بافت شلال انتهای کار را به بالای ۳ زنجیره متصل کنید.

 رج ۴ و ۵:در بافت بعدی یک شلال بزنید. در فاصله زنجیره بعدی یک شلال بزنید. ۳ زنجیره بزنید در همان دانه یک بافت دوبل ۲ زنجیره و ۲ بافت دوبل بزنید. تا انتهادر فاصله زنجیره ها ۲ بافت دوبل, ۲ زنجیره و ۲ بافت دوبل بزنید.

رج ۶:در بافت بعدی یک شلال بزنید. در فاصله زنجیره بعدی یک شلال بزنید. ۳ زنجیره بزنیددر همان دانه ۲ بافت دوبل, ۲ زنجیره و ۳ بافت دوبل بزنید. تا انتها در فاصله زنجیره ها ۳ بافت دوبل , ۲ زنجیره, ۳ بافت دوبل بزنید.

رج ۷ تا ۱۲: در دو بافت بعدی شلال بزنید. در فاصله زنجیره بعدی شلال بزنید. ۳ زنجیره بزنید. ۲ بافت دوبل ۲ زنجیره و ۳ بافت دوبل بزنید در همان دانه. ۳ بافت دوبل, ۲ زنجیره و ۳ بافت دوبل تا انتها در فاصله زنجیره ها بزنید.

رج ۱۳: بافت شلال در دو بافت بعدی بزنید. شلال در فاصله زنجیره بعدی بزنید. ۷ بافت دوبل در همان دانه بزنید. در فاصله های زنجیره ها تا انتها ۸ بافت دوبل بزنید. کور کنید

سارافون,سارافون قلاب بافي,آموزش سارافون قلاب بافي,بافت سارافون دخترانه,سارافون دخترانه,سارافون دخترانه بافتني,سارافون دخترانه قلاب بافي

دکمه ها را به لباس بدوزید.

این هم یه رنگ دیگه

قبل از عمل

بعد از عمل

سارافون,سارافون قلاب بافي,آموزش سارافون قلاب بافي,بافت سارافون دخترانه,سارافون دخترانه,سارافون دخترانه بافتني,سارافون دخترانه قلاب بافيسارافون,سارافون قلاب بافي,آموزش سارافون قلاب بافي,بافت سارافون دخترانه,سارافون دخترانه,سارافون دخترانه بافتني,سارافون دخترانه قلاب بافي

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط arnic در تاریخ 1393/01/18 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

اگه میخوای از سایتت درآمد خوبی داشته باشی از طریق یکی از لینک های زیر ثبت نام کن.
پرداخت 120 تا 100 ریال به ازای هر آی پی
http://20popup.com/ref:1778
http://20popup.com/user/signup/ref:1778

اگر روزی 100 تا آی پی داشته باشی
100 * 10=1000
یک ماه میشه 30000 تومن
بستگی به میزان آی پی هات داره

این نظر توسط اس پاپ در تاریخ 1393/01/18 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

کسب درآمد 180 ریال به ازای هر IP
شمارش صد در صد IP ها
امکان استفاده همزمان از دو سیستم کسب درآمد
تسویه حساب مرتب و به موقع
نمایش مستقیم تبلیغات بدون هیچ گونه وقفه ای
پشتیبانی قوی و 24 ساعته
آمار دقیق و حرفه ای از بازدیدها و درآمد
شمارش و درآمد برای سایت شما دوبرابر میباشد یک بار امتحان کنید
یک بار ثبت نام کنید . تا کابر دائم سیستم کسب درامد ما شوید .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت ما سعی کرده ایم به روزترین و بهترین آموزش ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.در صورتی که هر یک از آموزش هایی که در سایت قرار داده شده است را دارید و میخواهید در همین سایت قرار گیرد با آی دی تلگرامی @meshkinclub تماس بگیرید و مطالب خود را به این آی دی ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3439
  • کل نظرات : 599
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 5278
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 297
  • بازدید امروز : 1,159
  • باردید دیروز : 1,565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,159
  • بازدید ماه : 11,500
  • بازدید سال : 114,812
  • بازدید کلی : 21,496,250