loading...
مجله اینترنتی چارچ | بزرگترین و پربازدیدترین مجله اینترنتی در ایران
وحید فرزین بازدید : 804 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (2)

سریعترین روش برای درمان آفت دهان

              مجموع :سلامت

 

 عوارض لوازم آرایشی,عوارض استفاده از لوازم آرایشی,لوازم آرایشی چه اثراتی برروی پوست دارد؟,لوازم آرایشی نامرغوب,تصاویر لوازم آرایشی نامرغوب,عکس لوازم آرایشی نامرغوب,لوازم آرایشی نامرغوب چه اثری برپوست دارد,تاثیر لوازم آرایشی برصورت,تاثیر لوازم آرایشی برپوست

این روزها آرایش كردن بیش از گذشته میان زنان و دختران جوان رایج شده است. اگر در كشورهای غربی پیرزن های 70 سال به بالا، خود را با انواع ترفندها می خواهند زیبا و جوان نشان دهند، در كشور ما بسیاری از دختران نوجوان 14 سال به بالا، هر روز وقت زیادی از خود را روبروی آینه می گذرانند تا خوشگل شوند، غافل از این كه پزشكان متخصص پوست نسبت به عوارض آرایش های غلط هشدار می دهند.

دكتر نسترن فرزان، متخصص پوست و مو دراین باره می گوید: كرم پودرها، لاك ناخن ، رژ لب، ریمل چشم  و سایه ها در رنگ های متنوع از جمله مواد آرایشی هستند كه مورد استفاده قرار می گیرند.

وی می افزاید: متاسفانه اغلب خانم ها بدون توجه به ويژگي هاي پوست خود از این مواد استفاده می كنند. مثلا كسی كه پوست خشك دارد، به هیچ وجه نباید از كرم پودرهای خشك استفاده كند، در حالی كه دارندگان پوست های چرب می توانند از این پودرها استفاده كنند.

او درباره استفاده از مواد آرایشی چرب كننده توضیح می دهد: بیشتر عوارض مواد آرایشی پوست، به مواد چرب مربوط می شود و در نهایت موجب بروز آكنه روی پوست خواهد شد.

به گفته وی، مواد آرایشی چرب، منافذ پوست را می بندند و موجب بروز جوش هاي سر سياه روی پوست می شوند.

دختران جوان از مصرف مواد آرایشی بپرهیزند. این مواد به پیر شدن زودرس پوست آنها كمك می كند.

دكتر فرزان توصیه می كند، خانم ها پیش از استفاده از مواد آرایشی، آن را روی دست خود امتحان كنند و در صورت نداشتن حساسيت، از آن استفاده كنند. ضمن این كه به گفته وی، مدت زمان استفاده از مواد آرایشی بین 6 ماه تا یك سال است. بنابراین باید به تاریخ تولید و مصرف این مواد توجه شود و از خرید مواد آرایشی گرانقیمت خودداری كرد، چون ممكن است در مدت زمان کوتاه مورد استفاده قرار نگیرند.

چند توصیه:

- اگر بخواهید پوست خود را به انواع مواد آرایشی عادت دهید، باید هر روز 2 ساعت جلوی آینه بایستید و دست كم 50 لایه متفاوت را روی پوست خود قرار دهید. پس از انجام این کار منصرف شوید.

عوارض لوازم آرایشی,عوارض استفاده از لوازم آرایشی,لوازم آرایشی چه اثراتی برروی پوست دارد؟,لوازم آرایشی نامرغوب,تصاویر لوازم آرایشی نامرغوب,عکس لوازم آرایشی نامرغوب,لوازم آرایشی نامرغوب چه اثری برپوست دارد,تاثیر لوازم آرایشی برصورت,تاثیر لوازم آرایشی برپوست

- از مواد آرایشی مختلف استفاده نكنید و سعی كنید برای استفاده از انواع كرم ها، با پزشك متخصص مشورت كنید.

- تحت تاثیر تبلیغات مواد آرایشی قرار نگیرید. بسیاری از این تبلیغات دروغین هستند و ممكن است روی پوست شما تاثیر مخرب بگذارند.

- لوازم آرایش خود را تمیز نگه دارید و پس از هر بار مصرف، برس آن ها را بشویید.

- از لوازم آرایشی دیگران به هیچ وجه استفاده نكنید.

- از دستفروش ها كه مواد آرایشی و عطرهای تقلبی و تاریخ گذشته می فروشند، خرید نكنید.

- توجه داشته باشید قسمت بیشتر شیشه عطرهایی كه در كشور تولید و پُر می شوند، الكل است. بنابراین از پاشیدن آن روی پوست خود خودداری كنید.

- دختران جوان از مصرف مواد آرایشی بپرهیزند. این مواد به پير شدن زودرس پوست آنها كمك می كند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sayeh در تاریخ 1393/09/27 و 10:05 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم شکلک
وبلاگ خوبی داری شکلک
یه سر به این سایت بزن
سایت خیلی خوبیه حتما ثبت نام کن شکلک
جشنواره داره هر ماه به کاربراش جایزه میده
از وبلاگت هم ممنون شکلک


این نظر توسط farid در تاریخ 1393/09/24 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم شکلک
وبلاگ خوبی داری شکلک
یه سر به این سایت بزن
سایت خیلی خوبیه حتما ثبت نام کن شکلک
جشنواره داره هر ماه به کاربراش جایزه میده
از وبلاگت هم ممنون شکلک



کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت ما سعی کرده ایم به روزترین و بهترین آموزش ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.در صورتی که هر یک از آموزش هایی که در سایت قرار داده شده است را دارید و میخواهید در همین سایت قرار گیرد با آی دی تلگرامی @meshkinclub تماس بگیرید و مطالب خود را به این آی دی ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3439
  • کل نظرات : 599
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 5278
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,465
  • بازدید ماه : 3,465
  • بازدید سال : 163,831
  • بازدید کلی : 21,545,269