loading...
مجله اینترنتی چارچ | بزرگترین و پربازدیدترین مجله اینترنتی در ایران
وحید فرزین بازدید : 582 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

دانش آموزی که به خاطر کچل بودنش از مدرسه اخراج شد!

              مجموع :اخبار

 

اخبار,دانش آموز بی مو,اخراج دانش آموز از مدرسه به خاطر مدل مویش,اخراج دانش آموزش به خاطر کچل بودنش

اخبار,اخبار اجتماعی,اخبار جالب,خبرهای جالب,اخبار شگفت انگیز,سایت خبر,اخراج دانش آموز بخاطر مدل مویش,اخراجی دانش آموزی بخاطر موهایش,اخراج از مدرسه,اخراج کردن دانش آموزش از مدرسه,قوانین مدرسه انگلستان,اخراج دانش آموزی بخاطر موهای کوتاهش در انگلیس,اخراج کردن دانش آموزی از مدرسه بخاطر موهاش

اولیای مدرسه ای در انگلیس به پسر نوجوان 13 ساله ای گفته اند تا موهایش بلند نشده، نباید با دیگر دانش آموزان ارتباط داشته باشد و البته این زمان می تواند ماه ها طول بکشد.
کایل گیبس از دیگر همکلاسی هایش جدا شده و به او گفته اند حق صحبت کردن با دوستانش را ندارد، چرا که معلمانش استایل سنتی مدل موهای او که به صورت کوتاه یک طرفه و روش معمولی سلمانی ها است را مخالف قوانین اندازه طول موها برای پسران در مدرسه می دانند.

 

حال این پسربچه باید در یک کلاس انفرادی، خودش به تنهایی از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر درس بخواند تا زمانی که طول موهایش به اندازه مورد قبول مدرسه برسد!
پدر او به نام کولین می گوید این تصمیم مدرسه “دیوانگی” است و از نظر او موهای پسرش کاملا مرتب و منظم و البته کاملا غیرجذاب است.

او در ادامه گفت:”از مدرسه با من تماس گرفتند و وقتی از آنها پرسیدم پسرم چه کار اشتباهی انجام داده است و آنها گفتند مدل موهایش، تصور کردم شوخی می کنند.”
” شوکه شدم. من خودم موهای او را کوتاه کرده بودم، با شماره 5 پشت سرش را زده بودم و قسمت جلو موهایش را بلندتر نگاه داشتم، این یک مدل قدیمی است که قبلا سلمانی ها برای همه پسرها می زدند. من نمی توانستم این تصمیم آنها را باور کنم.”

اخراج دانش آموز,اخراج کردن دانش آموز,مدل مو های دانش آموزان انگلیس,اخبار انگلیس,قوانین مدرسه های کشور انگلیس,مدرسه انگلیس,بهترین مدارس دانش آموزی انگلیس,مو,موی بلند,اخراج کردن,اخراج از مدرسه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت ما سعی کرده ایم به روزترین و بهترین آموزش ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.در صورتی که هر یک از آموزش هایی که در سایت قرار داده شده است را دارید و میخواهید در همین سایت قرار گیرد با آی دی تلگرامی @meshkinclub تماس بگیرید و مطالب خود را به این آی دی ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3439
  • کل نظرات : 599
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 5278
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 297
  • بازدید امروز : 1,059
  • باردید دیروز : 1,565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,059
  • بازدید ماه : 11,400
  • بازدید سال : 114,712
  • بازدید کلی : 21,496,150