loading...
مجله اینترنتی چارچ | بزرگترین و پربازدیدترین مجله اینترنتی در ایران
وحید فرزین بازدید : 681 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

چگونه میزان entry processes در هاست را کاهش دهیم؟

              مجموع :کامپیوترو اینترنت

 

کامپیوتر و اینترنت,آموزش های اینترنتی,آموزش های کامپیوتری,کار با ووردپرس,کار با هاست,هاست لینوکس,آموزش کار با هاست لینوکس,خرید هاست لینوکس,اینترنتی پروسس,کاهش پروسس هاست,پروسس هاست,انتری پروسس چیست؟,کاهش دادن entry processes هاست,entry processes هاست لینوکس چیست؟

 


کاهش دادن entry processes هاست,entry processes هاست لینوکس چیست؟

 

در برخی از هاست های لینوکس پروسسی داریم که تعداد ورودی های آی پی ها به فایل های پی اچ پی را نشان میدهد.این پروسس هر وقت بالا رفتنی سایت قطع میشود و هنگام رفتن به سایت با اخطار مواجه میشودی.ما به شما دلایل بالا رفتن انتری پروسس و کاهش دادن آن را آموزش میدهیم

در تعریف رسمی Entry Processes آمده است تعداد پروسس های شما نسبت به فایل های php که به صورت همزمان اجرا میشوند را Entry Processes می نامند.
این اجرا ها میتوانند لود شدن صفحات ،ارتباط با دیتابیس و ... باشند
اکثراً این مقدار رو با بازدید ها اشتباه میگیرند ولی در نظر داشته باشید تا درخواستی به php ارسال نشه این مقدار تغییر نمیکنه.

 

اگر 200 نفر test.php را در سایت شما تماشا کنند، این پیج 1 پروسس حساب میشود نه بیشتر. چون سرور فقط یک پیج را باز کرده است.

اگر 100 نفر دیگر همزان در حال مشاهده rar.php باشند، یک پروسس دیگر برای شما ایجاد میشود چون سرور شما مشغول مطالعه این فایل نیز است. حالا اگر 10000 نفر هم پیج rar.php را باز کنند، باز سرور فقط یک بار اون را داره پردازش میکند نه 1000 بار.

اما وزن هر پردازش هم متفاوت است. که تعداد بازدیدکنندگان در حقیقت روی وزن این پروسس ها اثر میگذارد.

مثلا اگر 10 نفر صفحه test.php را باز کرده باشند، شما انتری پروسس یکی داری که البته مثلا 10% پردازنده را زیر بار برده است.

اما اگر 50 نفر همان صفحه را باز کنند، باز یک انتری پروسس دارید که اینبار مثلا 40% پردازنده را زیر بار برده است.

البته غیر از کلود لینوکس عملا در دیگر سیستم ها مدیریت درصد مصرف cpu به این سادگی ها قابل مدیریت برای یوزرها نمی باشد. و برای همین انتری پروسس هم بی معنی است.


 

کاهش دادن entry processes,روش کم کردن entry processes هاست,بالا بردن entry processes هاست

 

شاهد این بودیم که خیلی از هاستینگ های خارجی هم بدون دانش صحیح از این مسئله میان محدودیت انتری پروسس میزارن در حالی که اصلا تعداد پروسس ها اهمیت نداره مادامی که روشن نیست چند درصد از پردازنده را اشغال می کنند.

 

از طرف دیگر اگر سیستم عامل کلود لینوکس باشد و درصد پردازش هر یوزر را بتوان لیمیت کرد، باز دیگر محدودیت تعداد پردازش ها بی معنی است. چون ممکن است در یک سایت 100 پروسس 2% پردازنده را بگیرد و در سایتی تنها 3 پروسس 10% پردازنده را اشغال کند.

ما در کدباکس از کلود لنوکس بهره می بریم با کانفیگ حرفه ای که روش انجام شده. من تعداد انتری پروسس هر یوزر را 100 یا 150 تعریف میکنم. و لیمیت کردن منابع مصرفی یوزرها صرفا با درصد پردازش و تعداد هسته درگیر برای پردازش های هر یوزر هست که مدیریت می شود. و انتری پروسس صرفا نمایش آمار عملکرد اون سایت است.

 

 

اینتری پروسس چیست؟,دلایل بالا رفتن انتری پروسس,entry processes,بالا رفتن entry processes,دلایل بالا رفتن entry processes هاست,بالا رفتن entry processes هاست,entry processes چیست؟,کاهش دادن entry processes,روش کم کردن entry processes هاست,بالا بردن entry processes هاست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت ما سعی کرده ایم به روزترین و بهترین آموزش ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.در صورتی که هر یک از آموزش هایی که در سایت قرار داده شده است را دارید و میخواهید در همین سایت قرار گیرد با آی دی تلگرامی @meshkinclub تماس بگیرید و مطالب خود را به این آی دی ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3439
  • کل نظرات : 599
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 5278
  • آی پی امروز : 280
  • آی پی دیروز : 320
  • بازدید امروز : 829
  • باردید دیروز : 1,274
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,972
  • بازدید ماه : 9,605
  • بازدید سال : 112,917
  • بازدید کلی : 21,494,355