loading...
مجله اینترنتی چارچ | بزرگترین و پربازدیدترین مجله اینترنتی در ایران
وحید فرزین بازدید : 617 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (1)

دانلوداهنك ياس به نام فرياد

              مجموع :دانلود اهنگ


 

دانلود آهنگ جدید یاس به نام فریاد


دانلود با کیفیت ۳۲۰
Downlaod

دانلود با کیفیت ۱۲۸
Downlaod

دانلود با کیفیت ۶۴
Downlaod


 

تکست آهنگ فریــــــآس :
اینترو:
من میخونم و سکوتم رو دار میزنم // من میمونم و صعودم رو جار میزنم
بال میزنم….

ورس ۱:
میدونم که تو هم توی قلبت عقده های داری // عقده هایی که اومدن از نقطه های تاریکــــــ
تو مثل من دلت سوخت از نقره های داغی // که هکـــــ کرده اسم ما رو نخبه های یاغی
الان ۱۲ شبه ، از صبحه پای کاریم // بازم رو به رو شدیم با سفره های خالی
این حرفا شدن فقط مشتی گفته های عادی // تو هم پری از این همه حفره های مادی
خیابونا پر از مشتی کاسب پست // پر از آدمای محتاج کاسه به دست
پر از آدمای خردمند و تحصیل کرده // که زندگی انزوا رو بهش تحمیل کرده
پر از آدمای سخت کوش کارگر // که کاغذ فردای روشن رو پاره کرد
پر کسی که دنبال پول کلی گشت // آخرم رسید به فروش کلیه ش
پر از اونا که سالها خوندن درسهای بدن // نا امید گذشتن از مرز های وطن
پر از بغضی که نترکید و اشکــــــ نشد // پر از استعداد هایی که کشف نشد
پر از اون کسایی که از خودی فریب خوردن // بعد یه گوشه تکـــــ و تنها و غریب مردن
پر از ، پر از من تو غصه های درد // بگو تو این لحظه از چی باید استفاده کرد؟

کروس:
از “فریاد” ؛ همین که داد میزنم // من میخونم و سکوتم رو دار میزنم
من میمونم و صعودم رو جار میزنم // و بال میزنم به اوج قصه هام میپرم
از این به بعد حرفــــــ دلم رو “فریاد” میزنم // من میخونم و سکوتم رو دار میزنم
من میمونم و صعودم رو جار میزنم // و بال میزنم به اوج قصه هام میپرم

ورس ۲:
پای حرفــــــ من بشین بگم چه زجه ها کشیدم // نسل ما چی دیدن قطره اشکــــــ ما چکیدن
مردمان بی غم ، درد ما رو دیدن // بی رحمتر شدن بد به حال میهن
چه باید کرد؟ از کی شکایت کرد؟ // از این سرنوشت بد که منو شکارم کرد؟
نه تقصیر از منه که بهش اجازه دادم // فکر میکردم یکی میاد واسه نجات آدم
غافل از این که قلبها پر از ترکشه // که باعث اینه چشمای تو تر بشه
غافل از این که هر کسی گرفتار دردشه // امیدوارم هرکی گره داره حل بشه
وقتی میبینی قیمت ها با قدمهای هجومی // پیش میرن به سمت رقمهای نجومی
تو مجبوری که به سقوطت پا بدی // چون که تو هنوزم اسیر حقوق ثابتی
یعنی تنها چیزی که سمت تو سرازیره درده // که تمام وجود تو رو سراسیمه کرده
بهم بگو تو این مسیر آیا چراغی میتونه که این راه رو روشن کنه؟ // پس چه راهی میمونه؟

کروس:
فقط “فریاد” ؛ همین که داد میزنم // من میخونم و سکوتم رو دار میزنم
من میمونم و صعودم رو جار میزنم // و بال میزنم به اوج قصه هام میپرم

بریج:
بیا و با من دلو به دریا بزن // حرفــــــ دلتو “فریاد” بزن
تو این تباهی تو این سیاهی اینِ درمان درد ( ×۲ )

کروس:
فقط “فریاد” ؛ همین که داد میزنم // من میخونم و سکوتم رو دار میزنم
من میمونم و صعودم رو جار میزنم // و بال میزنم به اوج قصه هام میپرم
از این به بعد حرفــــــ دلم رو “فریاد” میزنم // من میخونم و سکوتم رو دار میزنم
من میمونم و صعودم رو جار میزنم // و بال میزنم به اوج قصه هام میپرم

آوترو:
صدامو داری؟
هر لحظه یه شروع تازست // هر شروع یه تولد دوبارست
“فریاد” … « یاس » … “فریاس” … “فریاس” …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نیما در تاریخ 1393/04/25 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

سلام ....
از وبسایتتون لذت بردم .....
وبسایت خوبی دارید.....
ممنون میشم که به وبسایت من هم سربزنید..
سایت من درباره : دانلود نرم افزار کاربردی آنتی ویروس ....آفیس و.....
ودر انجمن این سایت میتوانید هم بازی اندروید دانلود کنید وهم میتوانید مطالب خودتون را به نمایش بزارید...

باسپاس .....
http://nimasystem.ir

نیما سیستم ...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت ما سعی کرده ایم به روزترین و بهترین آموزش ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.در صورتی که هر یک از آموزش هایی که در سایت قرار داده شده است را دارید و میخواهید در همین سایت قرار گیرد با آی دی تلگرامی @meshkinclub تماس بگیرید و مطالب خود را به این آی دی ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3439
  • کل نظرات : 599
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5278
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 320
  • بازدید امروز : 1,416
  • باردید دیروز : 1,274
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,559
  • بازدید ماه : 10,192
  • بازدید سال : 113,504
  • بازدید کلی : 21,494,942