loading...
مجله اینترنتی چارچ | بزرگترین و پربازدیدترین مجله اینترنتی در ایران
وحید فرزین بازدید : 1185 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (12)

باسلوق رولتي

 

 

باسلوق

 

مواد لازم:

 

گردو يا بادام
به مقدار لازم
نشاسته
350 گرم
آب
يک و يک دوم ليوان
گلاب
يک دوم ليوان
شکر 300 گرم
کره ي پاستوريزه 1 قاشق غذاخوري
پودر نارگيل به مقدار لازم
نشاسته ذرت به مقدار لازم

 

 

طرزتهیه:

ايتدا آب و نشاسته رو با هم خوب مخلوط کردم بعد شکر رو اضافه کردم خوب هم زدم تا مخلوط شدن بعد گلاب رو اضافه کردم و گذاشتم روي حرارت ملايم مرتب هم زدم تا احساس کردم داره سفت ميشه قبل از اينکه سفت بشه از روي حرارت برداشتم اما مرتب هم ميزدم بعد کره نداشتم يک قاشق روغن مايع اضافه کردم و باز هم زدم تا کاملا مواد مخلوط شد و مثل يه گلوله وسط ظرفم بود بعد چند دقيقه در دماي محيط موند بعد ميتونين روي کاغذ روغني اين کار رو انجام بدين يا پلاستيک پهن کنين.

چند رنگ رو روي هم ميزاريم و بعد گردو يا بادوم رو يک طرف رولت ميزاريم و بعد ميپيچيم .

 

من رنگ قرمز رو با آب لبو و رنگ قهوه اي با پودر کاکايو و رنگ زرد رو با پودر کاسترد درست کردم .

چند ساعت در يخچال ميزاريم باشه و بعد برش ميدهيم و با پودر نارگيل تزيين ميکنيم .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط المیرا در تاریخ 1396/01/27 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

مطلب جالبی بود ممنون ازت .

این نظر توسط طراحی سایت در تاریخ 1395/01/20 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

سلام


خیلی خیلی عالی بود

واقعا ممنون

این نظر توسط ایجاد فروشگاه اینترنتی در تاریخ 1394/12/13 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

بعنوان مدیر سایت وب یار میگم واقعا وبلاگ با ارزشی و زیبایی دارین.

خوشحال میشم لطف کنین سایت منم در پیوندهاتون با نام \"طراحی سایت با قیمت مناسب \" لینک کنین ، و در نظرات بهم اطلاع بدین تا با اجازتون وبلاگتون را در کانال تلگرامم معرفی کنم تا دیگران هم بخونن و لذت ببرند.

متشکرم
مدیریت وب یار - سیداحمدپور
http://WWW.WEBYAR.NET

این نظر توسط تم لاین در تاریخ 1394/06/19 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوبی داری.البته همیشه جا واسه پیشرفت هست.امیدوارم همیشه موفق باشی. به منم سر بزن خوشحال میشم و نظرتو بگو منتظرت هستم. راستی اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم \" تم لاین line theme \" لینک کن و خبر بده با چه اسمی لینکت کنم.موفق و پیروز باشی ♥

این نظر توسط تبادل لینک در تاریخ 1394/04/14 و 14:55 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
وب خوبی دارید اگر علاقه ب بالا بردن بازدید وب خود دارید تبادل لینک یکی از بهترین روشاست سعی کنید تا میتوانید با سایت های ک بازدیدشان از شما بالاتر است تبادل لینک داشته باشید
ب همین خاطر من سایت های زیر رو برای تبادل لینک بهتون پیشنهاد میکنم
http://72lovelink.rozblog.com
http://sheydayilink.rozblog.com
موفق و پیروز باشید

این نظر توسط cdunn در تاریخ 1394/04/07 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

نرم افزار تبلیغات برروی وایبر مخصوص کامپیوتر 100% رایگان __ فایل صوتی استمرار، رمز دستیابی به اهداف 100% رایگان __ قدرتمندترین کتاب های دسترسی به هدف,تضمینی و تست شده (شامل 90 کتاب,مقاله,جزوه,برنامه و نرم افزار های کسب درآمد و آموزشی) با قیمت باورنکردنی 5.000 تومان __ آدرس لینک مجموعه : www.modir.CF

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1394/03/20 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

سلام، مطالب بسیار خوبی داری دوست من.

این نظر توسط خانه سلامتی در تاریخ 1393/11/22 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

نگران آینده نباش چون خدا زودتر از تو آنجاست...

این نظر توسط گروه تجارت الکترونیک اسیا ای تی در تاریخ 1393/11/20 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

با سلام به مناسبت افتتاح شرکت اسيا اي تي کارت شارژ رايگان از شرکت اسيا اي تي هديه بگيريد براي دريافت کارت شارژ وارد گوگل شويد و کلمه طراحي سايت را سرچ کنيد و به صفحه 10 گوگل رفته و بر روي لينک اسيا اي تي www.asiait.ir کليک کنيد و بعد از وارد شدن به سايت کارت شارژ خود را دريافت کنيد در صورت نياز به پشتيباني با ما در ارتباط باشيد 09128878578

این نظر توسط امنیت من در تاریخ 1393/11/03 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

انواع نرم افزار های هک و ضد هک. فیلم آموزشی هک وای فای صددرصد تضمینی - دامـــــنه رایگان هاست رایگان صد در صد مجانی

بی نظیر ترین سایت افزایش بازدید
http://hit.pr8.ir/


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
در این سایت ما سعی کرده ایم به روزترین و بهترین آموزش ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.در صورتی که هر یک از آموزش هایی که در سایت قرار داده شده است را دارید و میخواهید در همین سایت قرار گیرد با آی دی تلگرامی @meshkinclub تماس بگیرید و مطالب خود را به این آی دی ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3439
  • کل نظرات : 599
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 5278
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 297
  • بازدید امروز : 662
  • باردید دیروز : 1,565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 662
  • بازدید ماه : 11,003
  • بازدید سال : 114,315
  • بازدید کلی : 21,495,753